A töredék nincs lefejtve, így csak egyik oldala hozzáférhető. Mivel azonban a ma is borítóként szolgáló pergamenlap ragasztása már valamelyest elengedett, a fólió másik oldalának egyes részei is azonosíthatók. A fölismerhető tételek elrendezése, elsősorban a belső oldalon kezdődő, majd a külsőn folytatódó Ego sum lux mundi antifóna alapján egyértelmű, hogy a fragmentum elülső, látható oldala a verzó, míg a leragasztott a rektó. Ezt a rektó legalsó sorának részlegesen kivehető rubrikája is megerősíti: az „ione” szófoszlány minden bizonnyal az eredeti „Dominica de Passione” ünnepmegnevezéshez tartozott, amely után – a verzón – valóban elkezdődik a Szenvedés vasárnapi első vesperás. Így nyer értelmet a rektó baloldalán kivehető „Sabbato” rubrika is, amely a Szenvedés vasárnapját megelőző szombati antifónát (Ego sum qui testimonium) vezeti be. A fönnmaradt tételekből a Szenvedés vasárnapi kompletórium rekonstruálható. A közép-európai térségben az e hórában megszokott félhosszú responzórium (In pace in idipsum) mellett különleges a Signatum est nos kisantifóna, amely nem azonos az európai forrásokban elszórtan előforduló azonos szövegű 6. tónusú nagyböjti tétellel (így a föltüntetett CANTUS azonosítószám félrevezető). E 4. tónusú antifónát eddig csak néhány cseh zsolozsmakódexben találtuk (vö. CAO-ECE III/A Praha, Temporale (Budapest: MTA Zenetudományi Intézet, 1996), 132, a 24350 sz. sorhoz tartozó jegyzet). Ugyancsak ritkaságszámba megy a kompletórium Nunc dimittis kantikumához előírt Alpha et O antifóna. A tág ambitusú, melizmatikus, késő középkori kompozíciót a CANTUS egyedül a würzburgi St. Kilian Domstift 12. századi breviáriumából adatolja, amelyben későbbi (14. századi) lapalji szöveges betoldásként bukkan föl (Oxford, Bodleian Library, MS. Laud Misc. 284, f. 41r).
Hangjegyírásából ítélve a töredék cseh kódexből származott: ezt a tartalmi elemzés eredménye is megerősíti. A tételrend csaknem teljesen megegyezik a középkori cseh forrásokéval (vö. CAO-ECE III/A): egyedül az Alpha et O antifóna válik el a megszokott összeállítástól.
Czagány Zsuzsa