A könyvtári leírás szerint a kísérőanyagban „16-tételes iratjegyzék 1644-1646, birodalmi és tartományi szintű, erős boroszlói helyi vonatkozású politikai és katonai iratokhoz a harmincéves háborúból”.
A töredék rektóján fönnmaradt tropizált Alleluia. O gloriosa mater Christi beleillik abba a késő középkori, Martin Schildbach nyomán több kutató által „liedhafte E-melodik”-nak nevezett dallamstílusba, amely a közép-európai térségben elsősorban az alleluja és a miseordináriumok műfajában vált népszerűvé a 14-15. században (ezek közé tartozik pl. az Alleluja O Maria rubens rosa). A jellegzetes fríg dallamosság és annak meghatározott eszköztára, a modális keret főhangjainak kiemelése, bizonyos hangközök és dallamfordulatok alkalmazása olyannyira egységes, hogy olykor nehéz eldönteni, mely tételeket tekinthetünk egy-egy meghatározott dallam újraszövegezésének (hagyományos kontrafaktumnak) és melyeket a közös zenei nyelv használatából adódó rokonság manifesztációinak. E késő középkori dallamstílusról bővebben lásd: Kiss Gábor, The „liedhafte E-Melodik”, in Studia Musicologica Academiae Scientiarum Hungaricae 40 (1999/4), 315-324.
Czagány Zsuzsa