Szendrei Janka a töredékeket a Bakócz-graduále I. kötetéből kimetszett (régi) CCXIV. levél öt részleteként azonosította. A graduále új lapszámozásakor a fólió már nem volt a kötetben.
A fragm. 1 mintegy harmad fóliónyi, azaz egy nagyobb darab terjedelmű darab. A fragm. 2–5 mind kisebb csíkok egy-egy kottasorral – kivéve az ötödiket, amely a kódex széléről (feltehetően alsó feléről) származik, és sem kotta-, sem betűírás nincs rajta. A szisztéma magassága a nagyobb darabon nem egyezik a csíkokon látható mérettel, ám az azonos betű- és kottaírás, a négy vörös vonal, a kulcsok és custos és az írástükröt lezáró kettős vonal közti 11 mm megerősíti az együvé tartozást, sőt, a liturgikus tartalom arra is rávilágít, hogy a darabok ugyanannak a fóliónak a részei voltak egykor. Az első töredék méretkülönbségét a pergamen zsugorodása–gyűrődése magyarázza.
A Bakócz-graduále 1. kötetében meglévő CCXV. fólió anyagához csatlakozik szervesen az öt töredék: a két szótag és mindössze három hang kiírása hiányzik a teljes folytonossághoz (a darab a kottasor vége előtt van elvágva). A darabkák a Dedicatio ecclesiae miséjének anyagát tartalmazzák, sorrendjüket Szendrei állapította meg (lásd a fenti irodalmat). Az első töredék rektóján a Locus iste graduále verzusának (Deus cui adstant) vége azonosítható, majd az Alleluia Vox exsultationis következik, s a verzón az Alleluia Benedic Domine verzusának első fele. Szendrei dallamátírása felfedi a töredéken látható zenei anyag teljes egyezését a 14. századi Missale Notatum Strigoniense (Štátny archív v Bratislave, EC Lad. 3, http://cantus.sk/source/16685) idevágó dallamaival, (Istanbul, Topkapı Sarayı Müzesi, 68, kiadva: Kovács Andrea, Graduale Francisci de Futhak 1463. Musica Sacra Hungarica 4/1. Topkapı Sarayı Müzesi – Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Egyházzenei Kutatócsoport İstanbul – Budapest 2019) tételeihez képest apró változatokra hívja fel a figyelmet.
(Szendrei Janka nyomán) Gilányi Gabriella