A töredéken a Szenvedés heti hétköznapok evangéliumi antifónái, valamint a virágvasárnapi zsolozsma kezdőszakasza (első vesperása, kompletóriuma, matutínumának eleje) maradtak fönn. Bár a Benedictus- és Magnificat-antifónák készlete a közép-európai hagyományokban többé-kevésbé állandó, a töredékével pontosan egyező összeállításukat a salzburgi és passaui források tartalmazzák. A párhuzamok köre tovább szűkül a virágvasárnapi első nokturnus antifónájának kijelölésével: a Missus sum ad oves antifóna ebben a funkcióban nagyon ritka, következetesen alkalmazott hagyományszerű elemként csak a passaui egyházmegye kódexeiben jelenik meg. Vö. Robert Klugseder–Gionata Brusa, Der Liber ordinarius Pataviensis. Eine textkritische Edition des mittelalterlichen Regelbuchs der Diözese Passau. Codices manuscripti et impressi, Zeitschrift für Buchgeschichte, Supplementum 13 (Purkersdorf: Verlag Brüder Hollinek, 2019), 62. A salzburgi hagyomány tétel-összeállítását lásd Doszay László, Corpus Antiphonalium Officii Ecclesiarum Centralis Europae I/A Salzburg (Temporale) (Budapest: HAS, Institute for Musicology, 1996), 147–148.
Czagány Zsuzsa