A töredéken mindössze két énektételt azonosíthatunk Szent Ágota zsolozsmájából. A két antifónát a középkori források többsége az éjszakai zsolozsmahóra második és harmadik nokturnusához rendeli: az Agatha laetissimae-t a második nokturnus utolsó, a Nisi diligenter-t pedig a harmadik nokturnus első antifónájaként. Töredékünkön azonban úgy tűnik, a két antifóna egymás után, egy nokturnuson belül követte egymást, hiszen ha nem így lenne, az Agathes laetissima után az adott nokturnus responzóriumainak kellene következniük. A rendelkezésre álló európai források megfelelő szakaszait összevetve elképzelhetőnek tartjuk, hogy a töredék egy monasztikus (bencés, esetleg ciszter) antifonáléból származik, mivel ezekben a két antifóna valóban egymás után következett az Ágota-offícium második nokturnusának harmadik és negyedik tételeként. (Vö. Cantusindex, https://cantusindex.org/id/003881)
Feltevésünket megerősíti a Nisi diligenter töredéken fönnmaradt jellegzetes kezdődallam-variánsa, amelynek párhuzamát ugyancsak két ciszterci antifonáléban találtuk meg: a Salzinnes apátsága számára másolt 16. századi kéziratban (CDN- Hsmu M2149.L4, f. 176v: https://cantus.simssa.ca/manuscript/123723/?folio%5B0%5D=176v&pageAlias=Folio%20176v) és a Graz mellett fekvő Rein monostorának 13. századi antifonáléjában (Wien, ÖNB 1799*, f. 128v: https://digital.onb.ac.at/RepViewer/viewer.faces?doc=DTL_2980646&order=1&view=SINGLE#).
Czagány Zsuzsa